a target="_blank" href="http://www.yekbux.com/?r=mohammadranjbari"> BBcode:
سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 دی 1393
بازدید : 224
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

با عرض پوزش از شما طرفداران پس از چند مدت دوباره شروع به ارائه ی اخبار بارسلونا کرده ام.

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : دو شنبه 24 شهريور 1393
بازدید : 292
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

تیم فوتبال بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در نیوکمپ صف آرایی کرد که در این بازی نیمار موفق شد که با دو پس گل بی نقص مسی دو گل تیمش را به ثمر برساند و جای تیمش را در جدول در رده ی اول مستحکم تر کند.در دیگر بازی هم اتلتیکو توانست دربی شهر مادرید را در سانتیاگو ببرد تا رئال دومین شکست پیاپی خود را در لالیگا تجربه کند.در این بازی گل رئال را رونالدو از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساند و گلهای اتلتیکو را میراندا و آردا توران به ثمر رساند.

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1393
بازدید : 324
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

تیم فوتبال بارسلونا در بازی دوم خود در لالیگای اسپانیا اینبار هم توانست با درخشش بازیکن بزرگ خود به برتری برسد.لیونل مسی در دقیقه ی هشتاد و دوم با یک پاس گل باورنکردنی بازیکن جوان سندرو رامیرز را به گل برساند.بارسلونا با این برد توانست امتیاز کامل دو بازی ابتدایی را کسب کند.

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393
بازدید : 415
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

بارسلونا امروز در نیوکمپ میزبان اتلتیکو بود که ابتدا با گل عجیب سانپز جلو افتادند ام در دقیقه ی 49 شاگردان سیمونئه توسط گودین به گل رسیدند و کاتالان ها تا پایان بازی هرچه تلاش کردن نتوانستند از اتوبوس دفاعی اتلتیکو عبور کنند و بالاخره بازی را مساوی کردند و اتلتیکو مادرید با مربی بزرگ خود مقام قهرمانی را به دست آورد و مارتینو پس از این ناکامی از سرمربیگری بارسلونا استعفا داد.

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1393
بازدید : 367
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

تیم فوتبال بارسلونا دیشب در نیوکمپ میزبان سلتاویگو بود که توانست با نتیجه ی 3بر0 این تیم را مغلوب کند.گلهای این دیدار را مسی و نیمار که دو گل زد به ثمر رساندند.البته در این بازی ویکتور والدز مصدوم شد و مستقیما به بیمارستان منتقل شد.

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : سه شنبه 5 فروردين 1393
بازدید : 397
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

تیم فوتبال بارسلونا در یک بازی به یادماندنی در سانتیاگو برنابئو توانست با هت تریک ستاره ی بزرگ آرژانتینی خود تیم رئال را مغلوب کند.در این بازی با گل دقیقه ی هفت اینیستا،سانتیاگو به سکوت مطلق تبدیل شد اما با دو گل پی در پی کریم بنزما دوباره هواداران به وجد آمدند اما مسی در نیمه ی اول قبول نکرد که تیمش با شکست به رختکن برود و با یک گل دیدنی بازی را در نیمه ی اول 2 بر 2 کرد.اما در نیمهی دوم داور یک پنالتی مشکوک برای رئال گرفت که رونالدو گل کرد.اما مدتی نگذشته بود که سرخیو راموس،نیمار را که تک به تک با دروازبان بود با حرکت وحشیانه ای نیمار را زد و داور با اعلام پنالتی راموس را اخراج کرد وبازهم مسی با ضربه ی دیدنی نتتیجه را مساوی کرد.بعد از اخراج راموس بارسلونا فشار بسیاری به دروازه ی رئال میرساند که دنی آلوس با یک ضربه ی از راه دور توپ را به تیر دروازو زد و هواداران رئال را ترساند. در دقیقه ی 83 بود که اینیستا یک پنالتی گرفت و بازهم مسی گل زد و هت تریک خود را کامل کرد وبازی با نتیجه ی 4 بر 3 به نفع بارسا تمام شد وفاصله با صدر را به حداقل رساند.

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : دو شنبه 26 اسفند 1392
بازدید : 478
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

تیم فوتبال بارسلونا روز یکشنبه در نیوکمپ میزبان تیم اوساسونایی بود که در بازی رفت با بارسلونا مساوی کرده بود.در این بازی شاگردان تاتا مارتینو بازی را به دست گرفته بودند که باخره تیم بارسلونا توانست با گلهای پدرو-سانچز-اینیستا-کریستین تیو و با هت تریک مسی این بازی را با نتیجه ی 7بر0 برد و توانست روحیه ی خوبی برای ال کلاسیکوی هفته ی بعد کسب کند.به امید پیروزی کاتالان ها در ال کلاسیکو.

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : پنج شنبه 22 اسفند 1392
بازدید : 479
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

تیم بارسلونا دیشب که در استادیوم نیوکمپ میزبان سیتس بود توانست با گلهای مس و دنی آلوس برای بارسلونا و کومپانی برای منچستر سیی این بازی را با نتیجهی 2 بر1 ببرد ودر مجموع بارسلونا توانست با نتیجه ی 4 بر 1 به همراه پایسنت ژرمن و بایرن و اتلتیکو مادرید یک چهارم نهایی صعود کند.تصاویری از این بازی:

 

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : دو شنبه 30 دی 1392
بازدید : 394
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

تیم اتلتیکو مادرید در بازی با سویا به تساوی یک یک رسید در حالیکه اگر این بازی را می برد با توجه به تساوی بارسا با لوانته صدر نین لالیگا می بود.هم اکنون بارسا در صدر جدول و اتلتیکو مادرید و رئال مادرید به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

لیونل مسی

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : یک شنبه 29 دی 1392
بازدید : 446
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

تیم فوتبال بارسلونا متاسفانه در بازی خارج از خانه با لوانته به تساوی یک یک دست یافت که گل بارسلونا را جراد پیکه مدفع قدرتمند بارسا زد و با این تساوی فاصله با رئال را به یک امتیاز رساند و باید اینطرف هم منتظر نتیجه ی اتلتیکو مادرید باشیم.

محمد رنجبری قاضیجهانی

تعداد صفحات : 4


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسایی ها و آدرس zedereal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 31526
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


فراتر از یک باشگاه Just Barcelona
Liga BBVA

RSS

Powered By
loxblog.Com
<سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز/div>