a target="_blank" href="http://www.yekbux.com/?r=mohammadranjbari"> BBcode:
سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 دی 1393
بازدید : 324
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

بارسلونا با پيروزي 4-0 مقابل دپورتيوو لاکرونيا، بار ديگر فاصله اش با رئال مادريد را به يک امتياز کاهش داد.

 بارسا که بعد از پشت سر گذاشتن بحران دو هفته قبل، در دیدارهای اخیر نتایج خوبی گرفته، امشب هم کاملا ‏برتر از دپورتیو بود و با زدن چهار گل، به یک پیروزی مقتدرانه رسید.در این بازی مسی هت تریک کرد.

گلها: مسی«3 بار» ، سیدنی«گل به خودی»

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : جمعه 26 دی 1393
بازدید : 298
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

در روزي که لوئيس انريکه تقريبا به همه ستاره هاي اصلي تيمش استراحت داده بود، بارسا 4-0 الچه را شکست داد تا با ‏برتري 9-0 در مجموع دو ديدار، راهي مرحله بعد کوپا دل ري شود.‏

گلها: جرمی متیو ، سرجی روبرتو ، پدرو رودریگز «پنالتی» ، آدریانو

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393
بازدید : 308
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

به گزارش "ورزش سه"، بحث آینده مسی در بارسلونا و اختلافات موجود بین او و لوئیس انریکه، همچنان به عنوان یک موضوع مهم در رسانه های اسپانیا مطرح است. جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا، در مصاحبه با کانال پلاس در مورد ماندن یا نماندن مسی در بارسا گفت:" با مسی در ارتباطم و باید بگویم که او از حضور در بارسا خوشحال است. انگیزه ها و جاه طلبی های او برای رسیدن به موفقیت، روز به روز بیشتر می شود.این مساله روی بازیکنان دیگر تیم هم تاثیر مثبتی می گذارد.
فوتبالیست دیگری مثل او نخواهد آمد.هیچ بحثی در مورد آینده او وجود ندارد و در آخرین گفتگویمان به من گفت که دوست دارد همیشه در بارسلونا بماند و اینجا از فوتبال خداحافظی کند.در بارسا بازیکنان بزرگی وجود دارند که مسی می تواند در کنار آنها به موفقیت های بیشتری برسد.

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : دو شنبه 22 دی 1393
بازدید : 319
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

بارسلونا امروز در نیوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید بود که بارسلونا تا پایان بازی کاملا بر بازی مسلط بود و نتیجه ی تلاشش را گرفت.

گلهای بارسلونا: نیمار،سوارز،مسی

تک گل اتلتیکو:مانژوکیچ«پنالتی»

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : یک شنبه 21 دی 1393
بازدید : 336
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

امشب کاتالان ها میزبان اتلتیکو مادرید در نیوکمپ خواهند بود، که به گفته ی نشریه ها بارسلونا در صورت شکست خوردن لوییس انریکه استعفا خواهد داد.

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : جمعه 19 دی 1393
بازدید : 299
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

در بازی امشب بارسلونا در نیمه نخست موفق شد با سه گل از مثلث هجومی خود با برتری سه بر صفر به رختکن برود . در نیمه دوم نیز این بارسلونا بود که بر توپ و میدان مسلط بود و توانست با دو گل از نیمار و آلبا نتیجه را پنج بر صفر از آن خود کند . 

گل های بازی : نیمار«2»_مسی _ جوردی آلبا _ لوییس سوارز

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : پنج شنبه 18 دی 1393
بازدید : 337
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

به نقل از دیلی استار ، چلسی تمایل زیادی برای جذب مسی در پنجره ی نقل و انتقالاتی دارد. روزنامه دیلی استار بریتانیا نوشته است که سران چلسی قصد پیشنهاد 200 میلیون یورویی برای ترک این بازیکن از نیوکمپ آماده کرده اند .

این روزنامه گزارش داد که سران چلسی بنا به درخواست هوادارانشان قصد دارند یک افسانه وارد باشگاه خود بکنند .

در حالی مدیریت چلسی قصد دارد با این بازیکن قرارداد 6 ساله ببندد با حقوق و دستمزد بالا . سران چلسی قصد دارند اگر سران بارسا موافقت نکنند باشگاه چلسی پیشنهاد خود را دو برابر می کنند یعنی 400 میلیون یورو می توانند به لئو مسی بدهند که بعید است لیونل مسی از کنار این پیشنهاد به راحتی بگذرد.

از سوی دیگر شایعات بوجود آمده و فالوو کردن اینستاگرام چلسی توسط مسی و همسرش می تواند به این قضیه دامن بزند .

قابل توجه است که خوزه مورینیو در ماه نوامبر گفته بود که باشگاه قصد خرید این بازیکن را ندارد اما سران باشگاه مهمترین خرید زمستانی شان لیونل مسی 27 ساله بود . باید منتظر بود و دید که چه می شود.

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : چهار شنبه 17 دی 1393
بازدید : 307
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

نشريات کاتالونيا از امروز به عنوان يک روز کليدي براي بارسلونا و لئو مسي ياد کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز بارسلونا به صلاحدید لوئیس انریکه یک ساعت زودتر از معمول و در ساعت 10 به وقت محلی آغاز شد . بازیکنان وقتی وارد زمین تمرین کمپ خوان گامپر شدند، مسی زودتر از همه در حال تمرین اختصاصی بود. به گزارش "Telecinco"، مسی ساعت 9.40 دقیقه به کمپ تمرینی بارسلونا آمده بود. 

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : چهار شنبه 17 دی 1393
بازدید : 324
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

بارسا روزهاي دشواري را سپري مي کند.ايجاد تغييرات مديريتي در اين باشگاه و نتايج نه چندان مطلوب هفته هاي اخير، سبب شده تا تيم تحت هدايت لوئيس انريکه، در آستانه يک بحران قرار بگيرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت نشینی لیونل مسی و نیمار در بازی مقابل سوسیه داد و متعاقب آن شکست 1-0 بارسا در آن بازی، (در حالیکه بارسا با توجه به شکست رئال مادرید مقابل والنسیا، بهترین فرصت را برای صدرنشینی در اختیار داشت)، انتقادات وسیع رسانه های کاتالونیا را به دنبال داشت. روز گذشته، زوبی زارتا مدیر ورزشی بارسلونا، پس از مصاحبه جنجالی علیه ریاست باشگاه بارسلونا، از سوی بارتومئو از کار برکنار شد. شب گذشته نیز خبر فالو کردن اینستاگرام باشگاه چلسی از سوی مسی، اتفاقات حاشیه ای حول باشگاه بارسلونا را وسعت بخشید.

محمد رنجبری قاضیجهانی
تاریخ : سه شنبه 16 دی 1393
بازدید : 309
نویسنده : محمد رنجبری قاضیجهانی

"زوبي زارتا"، مدير ورزشي باشگاه بارسلونا،پس از نتايج ضعيف بارسا در فصل گذشته و نيز نيم فصل امسال، سرانجام از بارسلونا اخراج شد

محمد رنجبری قاضیجهانی

تعداد صفحات : 4


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسایی ها و آدرس zedereal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 31522
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


فراتر از یک باشگاه Just Barcelona
Liga BBVA

RSS

Powered By
loxblog.Com
<سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز/div>